Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2010 10:16 - Лято е, жега е, да се поразхладим...!
Автор: ninaantonova Категория: Изкуство   
Прочетен: 7001 Коментари: 13 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Щастливо детство, ако можехме всички като тях да отворим и изразим емоцията си, просто земята щеше да бъде Рай! Пожелавам от все сърце на всички деца много усмивки, радости и щастливи дни!

image

А на нас по-големите, да изживяваме техните радости и да гледаме на живота им като една прекрасна приказка безкрай! Хубави моменти със слънчевите детски очи и усмихнатите им лица, пожелавам на всички родители, баби и дядовци. Радвайте им се, изживявайте техните радости и хубави детски дни. Прекрасно лято от мен! :)


Тагове:   лято,   жега,


Гласувай:
18



1. martito - :)))))))))))
26.06.2010 12:02
Развесели ме и ме върна назад във времето, когато с децата от другия квартал си организархме такива разхладителни войни:))))) Е, тогава използвахме като оръжия празни тубички от веро:)))))))))
Невероятно разхлаждащо и забавно е:)))
цитирай
2. erato7 - Свободно, безгрижно и щастливо ...
26.06.2010 12:04
Свободно, безгрижно и щастливо лято на всички сладки малчугани!:)))
цитирай
3. mamas - Това ме очаква -
26.06.2010 12:49
едно прекрасно лято с внуците.
Благодаря! Същото пожелавам и на теб!
цитирай
4. ninaantonova - Емоцията е голяма, невероятна!
26.06.2010 13:39
martito написа:
Развесели ме и ме върна назад във времето, когато с децата от другия квартал си организархме такива разхладителни войни:))))) Е, тогава използвахме като оръжия празни тубички от веро:)))))))))
Невероятно разхлаждащо и забавно е:)))

Хубаво е от време на време да се връщаме в детството си, щото сега не го можем, било да тичаме като тях, да се смеем естествено като тях, да се зарадваме, на един обикновен бонбон, като тях, и още какво ли не. Детската радост в очите ни я няма, но пък можем да правим друго, да ги радваме и да им се радваме. Нека го направим! :)
цитирай
5. ninaantonova - Нека има радост в очите на всички деца!
26.06.2010 13:40
erato7 написа:
Свободно, безгрижно и щастливо лято на всички сладки малчугани!:)))

Много ми се иска всички да са щастливи, усмихнати и слънчеви. Хубав ден ти желая от сърце! :)
цитирай
6. ninaantonova - Разбирам те напълно, удоволствието е голямо, а щастието пълно!
26.06.2010 13:45
mamas написа:
едно прекрасно лято с внуците.
Благодаря! Същото пожелавам и на теб!

Младите сега нямат време за децата си, залисани в работа и оцеляване. Ние, като баби, "изпиваме" всеки момент който ни се дава от съприкосновението с нашите внуци. Радваме им се, и ни правят впечатление толкова много неща, които като млади майки сме пропуснали, по една или друга причина.
Радвай им се, да си баба е голямо богатство и който не го е изживял, не го знае. Пожелавам тази радост на всички жени. Усещането е невероятно.
Прекрасен ден за теб, изпълнен с много детски усмивки. :)
цитирай
7. ckarlet - Да, и аз се надявам на такова лято, ...
27.06.2010 10:52
Да, и аз се надявам на такова лято, Нинка! Имаме много планове семейно и дано ги осъществим.
Прекрасни снимки и пожелания! А ти с такива Сладурчета няма как да не ти е хубаво и забавно лятото!
Поздрави!
цитирай
8. ninaantonova - От сърце ти го желая, да е такова, каквото сте си го пожелали!
27.06.2010 12:17
ckarlet написа:
Да, и аз се надявам на такова лято, Нинка! Имаме много планове семейно и дано ги осъществим.
Прекрасни снимки и пожелания! А ти с такива Сладурчета няма как да не ти е хубаво и забавно лятото!
Поздрави!

Човешкия живот е един миг от живота на Вселената, нека изживяваме този миг тук и сега, в настоящето, защото не знаем какво ще е ебъдещето, нека му се радваме и да споделяме радостта с другите, защото няма нищо по-хубаво от споделената радост. Още един път, щастливи и постижими мечтани летни дни със семейството, ти желая. Поздрави и прегръдки топли от мен на всички. :)
цитирай
9. priqtel12 - Благодаря за чудесните пожелания!
28.06.2010 18:04
Прекрасно да е и твоето лято!
цитирай
10. ninaantonova - Прекрасни и хубави летни дни изпълнени с много усмивки!
28.06.2010 18:36
priqtel12 написа:
Прекрасно да е и твоето лято!

цитирай
11. inel379 - :)
15.07.2010 13:25
Според синоптиците, от утре /16 юли/ отново ще е истинско лято!
Да му се радваме заедно с неотменното слънчево присъствие на децата!
При теб е истинска радост със сладурчетата!:)
И при мен също!
Сърдечен приятелски поздрав и много усмивки!:)))
цитирай
12. ninaantonova - inel379, нека да е лято, да лъбираме топлина за зимата!
15.07.2010 14:01
inel379 написа:
Според синоптиците, от утре /16 юли/ отново ще е истинско лято!
Да му се радваме заедно с неотменното слънчево присъствие на децата!
При теб е истинска радост със сладурчетата!:)
И при мен също!
Сърдечен приятелски поздрав и много усмивки!:)))

Нищо по прекрасно няма от това да си с внуците си, макар че са много палави. Понякога ме ядосват, но ми минава още на момента.
Поздрави и на теб, весело и хубаво лято ти пожелавам. Прегръдки топли! :)
цитирай
13. zvezdichka - Много са сладки
16.07.2010 23:23
Нинче! Така ме усмихнаха детските им личица и ме върнаха години назад в моето детство с лудориите, които сме правили като деца :).
Нека да са ти здрави и благи дечица, усмихнати и ведри и даряващи те с много радост и надежда!
Приятни почивни дни ти желая!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ninaantonova
Категория: Изкуство
Прочетен: 1089822
Постинги: 96
Коментари: 1289
Гласове: 26716
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031